2016. április 7., csütörtök

Stimate domnule Attila...adică Otilo, și eu cu cine să votez?

Nu m-aș permite să-mi fac asemănare cu Stephen Hawking și ecuațiile lui despre Univers, dar dacă îm permiteți, am și eu ecuațiile mele despre Universul... așa mai sumbru de soarta noastră de maghiar din România.


Vă adresez așa... pur și simplu...
N-o să vă tutuiesc, pentru că respect vârsta.
N-o să vă scriu în limba maghiară, pentru că respect mai mult limba maghiară... însă efortul meu de de a vă scrie în limba română NU este un dispreț la adresa limbii române, din contră... este felul meu de a vă spune domnule Otilo, că pe această limbă ne înțelegem mai bine. (Deși am rămas corigent din limba română în clasa a unsprezecea.)


Stimate domnule Otilo Verestóy,
revenind la ecuațiile mele tot am rezultatul, că acolo în UDMR (RMDSZ) este/există un om în umbră. Haideț să-l numim Tata. Și am convingerea, că dumneavoastră îl cunoașteți pe acest om... Da, se poate să nu-l cunoașteți, dar dacă din întâmplare îl cunoașteți, am eu rugămintea să-l transmiteți întrebările mele... Vă rog eu din suflet.


Pentru că lucrurile nu sunt OK cum stau în momentul de față, dar sper că afacerile dumneavoastră merg bine.
Și este vorba despre intenția mea de a vota pe cineva, sau a nu vota. De pildă sunt aicia cei 25 de ani de politică ”conviețiutuore” - cum vă place vouă sau Omului din umbră – să-o numească. Cea ce nu este altceva decât politica de a menține capitalul UDMR în mișcare. Nu cumva cunoașteți Omul ăstă din umbră?
Domnule Otilo! Politică care de altfel nu este bun pentru altceva... Nu avem autonomie, pentru că nu am reușit să-l convingem pe frații noștri români despre folosul autonomiei... deși am avut 25 de ani la dispoziție


Stimate domnule Otilo, întrebați-l pe acest om, pe Tata, în caz că-l întâlniți...
În afară că această politică de "conviețuire" a fost bun pentru a menține capitalul UDMR (RMDSZ) în mișcare, a fost bun și pentru altceva?
Omul din umbră, Tata, timp de 25 de ani, tot a obținut imunitate politică prin spinarea tinerilor. Anul ăsta nu-o să votez pe tinerii udemeriști... Pentru că nu-l vreau pe Tata. (De altfel am peste 1000 de prieteni pe Facebook)


L-aș vota... adică aș vrea să-l văd pe listă pe Nagy Zsolt, Markó Attila, Antal Árpád, Ráduly Robi, ș.a.m. d. Au ăștia ceva în comun? Mă întreb...


Dar anul ăsta n-o să votez UDMR-ul. N-am nici-un folos de Tata. D-le Otilo... vă rog eu din suflet, să-l transniteți pentru Tata!


Egészséget d-le Otilo!


Din partea bucătarului,
Orbán Ferenc

Nincsenek megjegyzések: